Günün belli saatlerinde trafik sıkışıklığının yaşandığı Lefkoşa-Girne ana yolundaki Dikmen ve Ağırdağ kavşaklarına sinyalizasyon sistemi kuruluyor.
Bakanlıktan verilen bilgiye göre, Casino İşletmecileri Birliği’nin destekleriyle hayata geçirilecek proje kapsamında bugün Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı’nda protokol imzalandı.
Protokole, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Casino İşletmecileri Birliği Başkanı Ahmet Arkın ve Elnaz Trading Ltd. Direktörü Hasan Paralik imza koydu.
– Arıklı: “Dikmen ve Ağırdağ kavşaklarındaki sorunu çözüyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz”
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı imza töreninde yaptığı konuşmada, Lefkoşa-Girne ana yolu üzerine en sorunlu ve trafik güvenliği açısından en tehlikeli bölüm olan Dikmen ve Ağırdağ kavşaklarındaki sorunu çözüyor olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti.
Arıklı, kavşaklara kurulacak olan sinyalizasyon sisteminin 27 Mayıs’ta hizmete girmesini hedeflediklerini kaydetti. Arıklı, kavşaklar üzerindeki sinyalizasyon sistemlerinin daha sonra akıllı sinyalizasyon sistemlerine dönüştürüleceğini sözlerine ekledi.
– Arkın: “Birlik olarak güzel bir sosyal sorumluluk projesine imza attık”
Casino İşletmecileri Birliği Başkanı Ahmet Arkın ise, birlik olarak güzel bir sosyal sorumluluk projesine imza attıklarını, ülkedeki trafik güvenliğine katkı yapmaktan da mutlu olduklarını ifade etti.
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026
1
Tibuk: 65 örgüt afetlerde kaynakların doğru kullanımına odaklı projeler üretiyor
22492 kez okundu
2
Bekirpaşa Lisesi’ndeki grev 60 gün ertelendi
14348 kez okundu
3
TİDER BAŞKANI HANDE TİBUK: “ETİKETLERİ DOĞRU OKUMAK, RAMAZAN’IN BEREKETİNİ KORUMAKTIR”
13772 kez okundu
4
Arıklı: Sözkonusu vatansa, hele anavatansa gerisi teferruattır
7465 kez okundu
5
Gazimağusa-Lefkoşa anayolunda sis uyarısı
3430 kez okundu