Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği (KTTB), tüm eczacıların 14 Mayıs Eczacılar Gününü kutlayarak, eczacıların sağlık sisteminin sürdürülebilirliğine verdikleri katkılardan dolayı teşekkür etti.
KTTB 14 Mayıs Eczacılar Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
“Zor şartlar ve ilaç eksikliklerine rağmen sağlık sistemimizin sürdürülebilirliği ve hastaların tedaviye erişebilmesi için emek veren, mücadele eden tüm eczacılara teşekkür eder, 14 Mayıs Eczacılar Günü’nü kutlarız.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026
1
Tibuk: 65 örgüt afetlerde kaynakların doğru kullanımına odaklı projeler üretiyor
22491 kez okundu
2
Bekirpaşa Lisesi’ndeki grev 60 gün ertelendi
14347 kez okundu
3
TİDER BAŞKANI HANDE TİBUK: “ETİKETLERİ DOĞRU OKUMAK, RAMAZAN’IN BEREKETİNİ KORUMAKTIR”
13771 kez okundu
4
Arıklı: Sözkonusu vatansa, hele anavatansa gerisi teferruattır
7464 kez okundu
5
Gazimağusa-Lefkoşa anayolunda sis uyarısı
3429 kez okundu