Kıb-Tek’ten yapılan yazılı açıklamada, yüksek gerilim hatlarında meydana gelen arıza nedeniyle sabah saatlerinde santrallerin geçici olarak devre dışı kaldığı ve iki saatte tüm bölgelere elektrik enerjisi sağlanacağı bilgisinin verildiği hatırlatılarak, ancak santrallerin yeniden devreye alınmaya başlanmasıyla, frekans sorunu sebebiyle santrallerin yeniden devre dışı kaldığı belirtildi.
-“Kısa süre içerisinde tüm bölgelere enerji akışı yeniden sağlanacak”
Ekiplerin çalışmalarını yürüttüğü ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
“Santrallerimiz devreye alınmaya ve bölgelere elektrik verilmeye başlanmıştır. Kısa süre içerisinde tüm bölgelere enerji akışı yeniden sağlanacaktır. Vatandaşlarımızın anlayışı için teşekkür eder, çalışmaların güvenli ve hızlı bir şekilde tamamlanması adına gerekli tüm önlemlerin alındığını belirtiriz.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026
1
Tibuk: 65 örgüt afetlerde kaynakların doğru kullanımına odaklı projeler üretiyor
22492 kez okundu
2
Bekirpaşa Lisesi’ndeki grev 60 gün ertelendi
14348 kez okundu
3
TİDER BAŞKANI HANDE TİBUK: “ETİKETLERİ DOĞRU OKUMAK, RAMAZAN’IN BEREKETİNİ KORUMAKTIR”
13772 kez okundu
4
Arıklı: Sözkonusu vatansa, hele anavatansa gerisi teferruattır
7465 kez okundu
5
Gazimağusa-Lefkoşa anayolunda sis uyarısı
3430 kez okundu