DOLAR 46,5212 0.02%
EURO 52,9441 0.16%
ALTIN 5.949,91-0,51
BITCOIN 2874532-1.19646%
İstanbul
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • İNTERAKTİF
  • HESAP
  • DİĞER
webmaster webmaster

webmaster webmaster

17 Nisan 2026 Cuma

2 komşusunu öldürüp intihar etti

0

BEĞENDİM

ABONE OL

Almanya’daki Bielefeld kentinde ateşli silahla vurulan 74, 75 ve 83 yaşlarındaki üç kişinin cansız bedenleri bulundu.

Alman ikinci devlet kanalı ZDF’nin haberine göre, ülkenin kuzeybatısında, Kuzey Ren-Vestfalya eyaletinde bulunan Bielefeld’deki bir binanın kapısında 74 yaşındaki Doris K. adlı kadın ve 83 yaşındaki Alois P.’nin cesedi bulundu. Bunun üzerine bölgede kapsamlı arama yapıldı.

Bölgeye sevk edilen çelik yelekli özel eğitimli timler binanın kömürlüğünde 75 yaşındaki Elmar B. adlı komşularının da cesedini buldu.

Polis sözcüsü Achim Ridder, cesetleri bulunan üç kişiden Elmar B.’nin intihar ettiğini açıklarken, yanında tabancasının bulunduğunu, iki komşusunu öldürdükten sonra yaşamına son verdiğine dair bilgi sahibi olduklarını belirtti.

Kaynak: bild.de