DOLAR 46,5202 0.02%
EURO 53,0685 0.4%
ALTIN 5.998,190,30
BITCOIN 2755637-2.17194%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • İNTERAKTİF
  • HESAP
  • DİĞER
webmaster webmaster

webmaster webmaster

17 Nisan 2026 Cuma

Ektam’da uzlaşı! Grev sona erdi

Ektam’da uzlaşı! Grev sona erdi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

34 gündür devam eden Ektam–Pepsi grevi sona erdi. İşveren sendikası Emek-İş ile taraflar arasında toplu iş sözleşmesinin imzalandığı açıklandı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu, anlaşmanın bugün itibarıyla sağlandığını duyurdu. Hasipoğlu yaptığı açıklamada, Ektam–Pepsi ile işveren sendikası Emek-İş arasında sözleşmenin imzalandığını belirtti. Anlaşma ile birlikte grevin sona erdiğini ifade eden Hasipoğlu, işçilerin yeniden iş yerlerine dönebileceğini ve fabrikanın üretime başlayabileceğini söyledi. Hasipoğlu açıklamasında, “34 günlük grevin sona ermesinin mutluluğu içerisindeyiz. Bugün itibarıyla Ektam–Pepsi ile işveren sendikası Emek-İş arasında sözleşme imzalandı. Artık işçiler iş yerlerine dönebilecek, fabrika üretime başlayabilecek” ifadelerini kullandı. Ülkede çalışma barışının sağlanmasının önemli olduğunu vurgulayan Hasipoğlu, sürece yapıcı yaklaşan tüm taraflara teşekkür etti. “Ülkemizde çalışma barışını sağlayabilmenin mutluluğu ve huzuru içerisindeyim. Her iki tarafa da yapıcı yaklaşımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Ülkemize hayırlı olsun” diyen Hasipoğlu, anlaşmanın hem çalışanlar hem de üretim açısından olumlu sonuçlar doğurmasını temenni etti.