İskele Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Belediye, okullarda, çocukların emniyetini sağlamak ve okul çevresindeki trafik akışına yardımcı olmak için sabah ve öğlen saatlerinde görev yapan polis memurlarına kahve ikramı başlattı.
İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu çocukların güvenliğinin her şeyden önemli olduğunu, sabahın erken saatlerinden itibaren okul önlerinde büyük özveriyle görev yapan polis memurlarının yanlarında olmak istediklerini belirtti.
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026
1
Tibuk: 65 örgüt afetlerde kaynakların doğru kullanımına odaklı projeler üretiyor
22491 kez okundu
2
Bekirpaşa Lisesi’ndeki grev 60 gün ertelendi
14347 kez okundu
3
TİDER BAŞKANI HANDE TİBUK: “ETİKETLERİ DOĞRU OKUMAK, RAMAZAN’IN BEREKETİNİ KORUMAKTIR”
13771 kez okundu
4
Arıklı: Sözkonusu vatansa, hele anavatansa gerisi teferruattır
7464 kez okundu
5
Gazimağusa-Lefkoşa anayolunda sis uyarısı
3429 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.