DOLAR 46,6308 0.12%
EURO 53,2083 0.26%
ALTIN 6.064,360,58
BITCOIN 2773314-2.43706%
İstanbul
31°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • İNTERAKTİF
  • HESAP
  • DİĞER

Bakan Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetiyle dijital dönüşümü görüştü
  • Sözcü Kıbrıs
  • Genel
  • Bakan Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetiyle dijital dönüşümü görüştü

Bakan Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetiyle dijital dönüşümü görüştü

ABONE OL
26 Haziran 2026 13:45
Bakan Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetiyle dijital dönüşümü görüştü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Maliye Bakanı Özdemir Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim yetkililerinden oluşan heyeti kabul ederek telekomünikasyon sektöründeki güncel gelişmeler ve olası iş birliği fırsatlarını değerlendirdi.

Maliye Bakanlığı’nda gerçekleşen görüşmede; Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, Telsim Genel Müdürü Sefer Tüz ve Telsim Regülasyon ve Uyum Müdürü Fikret Veysi yer aldı.

Berova“Dijital altyapı stratejik önem taşıyor”

İletişim teknolojilerinin ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolüne vurgu yapan Bakan Berova, ülkenin dijitalleşme hedeflerine katkı sağlayan kurumların çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirtti. Güçlü bir dijital altyapının eğitimden sağlığa, ticaretten kamu hizmetlerine kadar pek çok alanda verimliliği artırdığını ifade eden Berova, teknoloji yatırımlarının sürdürülebilir kalkınma için stratejik bir öneme sahip olduğunu kaydetti.

Kamu ve özel sektör arasındaki iş birliğinin dijital dönüşümü hızlandıracağını belirten Berova, yeni nesil haberleşme teknolojilerinin yaygınlaştırılması ve altyapının güçlendirilmesinin ülke ekonomisinin rekabet gücünü artıracağını vurguladı.

Milesi ve Süel’den iş birliği mesajı

Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, sektördeki mevcut çalışmalar hakkında bilgi vererek, Vodafone’un ileri teknoloji yatırımlarıyla Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde önemli bir deneyim sunduğunu ifade etti. Milesi, özellikle 5G hazırlıkları ve altyapı güçlendirme çalışmalarının toplumsal gelişime katkı sağladığını belirtti.

Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel ise dijitalleşme sürecinde kamu-özel sektör ortaklığının kritik olduğuna dikkat çekti. Süel, Vodafone’un küresel deneyimini ve 5G konusundaki bilgi birikimini paylaşmaya hazır olduklarını belirterek, atılacak adımların dijital dönüşüme ivme kazandıracağına inandıklarını ifade etti.

Görüşme, kamu-özel sektör iş birliğinin geliştirilmesi konusundaki karşılıklı iyi niyet temennileriyle sona erdi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.