Tarım ve Doğal Kaynaklar
Bakanlığı, akaryakıt desteğinin ilk taksitini ödedi. Üreticilere ilk taksitin yüzde 50’si verildi.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 9 bin 216 üreticiye ilk akaryakıt takdisinin yüzde 50’sine denk gelen 116 milyon 667 bin 486 TL ödendi.
Üreticiler, desteklerini yarından itibaren akaryakıt istasyonlarından kullanabilecek.
Akaryakıt desteği 2024-2025 bitkisel üretim (kuru tarım, nadas, sulu yem bitkileri, narenciye, bağ, meyve ağaçları, zeytin, badem, harnup, sebze, sera, yağlık bitkiler, ilkbahar ve sonbahar patatesi) yapan üreticilerle 2025 kayıtlarına göre balıkçılara katkı için verildi.
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026
1
Ziya Öztürkler, Türkiye’nin Dünya Kupası heyecanını Millet Bahçesi’nde vatandaşlarla paylaştı
2466 kez okundu
2
Meclis Başkanı Öztürkler’den Azerbaycan’ın Bağımsızlık Günü Mesajı“Bir Millet, Üç Devlet”
1414 kez okundu
3
“Yeni Düzenleme Gazeteciliği Hâlâ Suç Kapsamında Tanımlıyor”
1216 kez okundu
4
Yarın sabah birçok bölgede elektrik kesintisi yapılacak
1132 kez okundu
5
Başbakan Ünal Üstel, Ankara’da Cevdet Yılmaz ve Yaşar Güler ile Bir Araya Geldi
1087 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.